tisdag 1 mars 2016

When the memory is gone


För några inlägg sen så sa jag att det svåraste med att blogga är att skriva på högsvenska. Men nu så har jag hittat en annan sak som är betydligt svårare. Hur i hela fridens namn skall man veta vad man har bloggat om. Flera gånger när jag har haft bloggtorka, så tänker jag, ja men just ja, det kan jag blogga om. Men då ser jag att jag redan har bloggat om det för några månader sen. Jag har bara bloggat i några månader, men jag har ändå glömt bort vad jag bloggade om i början, jag menar jag kommer inte ens ihåg vad jag bloggade om förra månaden.
Iallafall, så måste jag åka till jobbet snart. Men när jag kommer hem så kommer jag att blogga och visa er hur min allra första photo shoot såg ut. Det var för några år sen, så jag var långt ifrån en expert. Jag hoppas bara att jag inte redan har visat det. =)

"A few posts ago I said that the hardest part of blogging is to write the correct swedish words. But now I've found another thing that is much more difficult. How on earth are we going to remember what we are blogging about. It has happened several times when I have nothing to blog about, but then find something that I can write. Then I see that I have already blogged about it a few months ago. I've only been blogging for a few months, but I've still forgotten what I blogged about in the beginning, I mean I don't even remember what I blogged about last month. 
Anyway, I have to go to work soon. But when I get home, I will blog and show you how my very first photo shoot looked like. It was a few years ago, so I was far from an expert. I just hope that I have not already blogged about it. =)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar