fredag 4 mars 2016

My time


Fredag, fredag, fredag, äntligen är du här. Den här helgen händer det äntligen något. Det blir en födelsedags fest, Melodifestival, lite ishockey och så skall jag försöka dra mig ut och fota lite. Jag hoppas bara att vi får bra väder.
Jag kom just hem från jobbet, så ikväll har jag inga planer att göra något. Att ta det lugnt och titta på en film med en pizza i handen är en perfekt fredagskväll för mig. Så ha en bra helg alla, jag hoppas att er helg blir lika bra som min.

"Friday, Friday, Friday, you are finally here. Thankfully something is finally happening this weekend. We will have a birthday party, they have the swedish Melodifestival, it will be a little ice hockey and I will try to get out and take some pictures. I just hope we get good weather. 
I just got home from work, so tonight I got no plans. I will just take it easy and watch a movie with a pizza in my hand, that is a perfect Friday evening for me. So have a great weekend everyone, I hope your weekend is as good as mine."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar