onsdag 2 mars 2016

If you want to scream




Idag har varit en väldigt lat dag för mig. Jag börjar klockan 16 idag, så jag bestämde mig för att sova länge. Men eftersom jag vaknade tidigare än jag hade tänkt, så spenderade jag morgonen med att titta på Chicago Fire. En bra start på dagen.
Jag har länge velat köpa ett par snygga och skrikiga byxor, men ännu har det inte blivit av. Man kan just nu se att många mode bloggare och mode medvetna kändisar bär ett par skrikiga byxor nästan dagligen. Och det ser så snyggt ut. Det man bara måste komma ihåg när man bär mönstrade byxor, är att inte bära mönstrat på överkroppen. Bara något enkelt. Jag skulle råda er att bara sätta på er färgerna vit, svart och grå. Om du inte vill se ut som en clown.

"Today has been a very lazy day for me. I start at 4 pm today, so I decided to have a long sleep-in. But since I woke up earlier than I had thought, I spent the morning by watching the Chicago Fire. A good start on this day. 
I have wanted to buy a stylish and garish pants for a long time, but I haven't done it yet. We can see that many fashion bloggers and fashion conscious celebrities are wearing a pair of garish trousers almost daily. And it looks so good. You just have to remember when you are wearing patterned pants, that you can't wear patterned on the upper body. Just something simple. I would advise you to just put on the colours white, black and gray. That is if you don't want to look like a clown."

Get the pants from Zalando

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar