söndag 31 januari 2016

Stuck with the same





När jag fick syn på Kate Winslets klänning på SAG Awards, så var jag säker på att jag hade sett den förut. I flera timmar så har jag försökt hitta den, men utan resultat. Men då fick jag syn på den röda klänningen som hon bar på Emmy Awards 2011. Jag märkte då hur likadana dom var, men de är designade av olika märken. Den som hon bar på SAG Awards är designad av Giorgio Armani, och den klänningen som hon bar på Emmy Awards är designad av Elie Saab.
Efteråt så fastnade jag hos henne, jag ville se vilka klänningar som hon har haft genom åren. Och då såg jag hur lika dom flesta klänningarna är. De är alla långa, med lite längre ärmar och så har hon en djup v urringning. Hon är ändå lika vacker som hon alltid har varit. Hon har bara fastnat för en stil på klänningarna. Men jag klagar inte, hon är alltid lika snygg och elegant på röda mattan.

When I caught my eye on Kate Winslet's dress at the SAG Awards, I was sure I had seen it before. For several hours, I have tried to find it, but without any result. But then I caught sight of the red dress she wore on the Emmy Awards 2011. I then noticed how alike they were, but they are designed by different brands. The one that she wore at the SAG Awards is designed by Giorgio Armani, and the dress she wore on the Emmy Awards is designed by Elie Saab.
Afterwards, I got stuck with her, I wanted to see what dresses she has had through the years. And then I saw how similar most of them are. They are all long, with a slightly longer sleeves and she has a deep V neckline. She is still as beautiful as she always has been. She's just stuck to one style. But I'm not complaining, she is always stylish and elegant on the red carpet.


Sen så vill jag avsluta med dom här två. Det är snart 20 år sen som filmen Titanic gjordes. Utseende mässigt så har de ändrats så mycket, men de är lika nära varandra nu, som de var då. Jag menar, kolla in dom och se hur bekväma och hur roligt de har med varandra. De är två av mina favorit skådespelare. Och Titanic är en av mina favorit filmer. Så för mig är det roligt att se att de fortfarande kommer så bra överens med varandra. 

Then I want to finish with these two. It's almost 20 years ago since they made the movie Titanic. Their look, has changed a lot, but they are as close now as they were then. I mean, look at them and see how comfortable and how much fun they have with each other. They are two of my favorite actors. And the Titanic is one of my favorite movies. So for me it's great to see that they are still getting along so well with each other.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar