torsdag 28 januari 2016

A fruity kick



Jag hinner ännu skriva ett inlägg förrän jag måste gå till jobbet. Jag har ju som mål att gå ner i vikt till sommaren, det går lite så där. Men nu så har jag kommit igång igen, så förrän jag måste jobba så dricker jag den här goda smoothien. Den smakar som sommar. Jag har blåbär, hallon, äppel, banan och kiwi i den, så ljuvligt gott. Det ser lite ut att ha blod i sig, men jag lovar att den är blodfri.

I still have time to write a post until I have to go to work. I have as a goal to lose weight for the summer, it goes a little bad. But now I have started to work out and eat good again, so before I have to go to work, I drink this delicious smoothie. It tastes like summer. I have blueberry, raspberry, apple, banana and kiwi in it, so deliciously good. It looks a bit like I´m having blood in it, but I promise that it´s bloodless.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar