tisdag 29 december 2015

Straight or Curly?


I ca 11-12 år har jag haft ett jobb där jag måste ha upp mitt hår, så på helgerna när jag är ledig, så försöker jag att ha ner mitt hår så mycket jag hinner. Men jag är väldigt dålig på att styla mitt hår, det är för långt och tjockt.
Enligt mig så ser jag mera arg och gammal ut när jag har mitt hår rakt, och när håret är lockigt så ser jag kanske lite snällare och yngre ut. Men vad tycker ni? Skall jag ha mitt hår rakt eller lockigt?

In about 11 to 12 years, I've had a job where I have to have my hair up, so on the weekends when I'm off the work, I try to have my hair down as much as I can. But I'm very bad to style my hair, it is too long and thick. 
According to me, I look more angry and old when I have my hair straight. And when my hair is curly, I look maybe a little kinder and younger. But what do you think? Should I have my hair straight or curly?

1 kommentar: