tisdag 27 oktober 2015

Yawn

Gäsp. Idag är jag trött. Gick och sova igår kväll kl 19.00 och steg upp kl 03.30, och körde till jobbet. Fast jag fick en lång natt, så är jag åndå så fruktansvärt trött. Det är Tisdag och jag längtar redan till helgen. Vi skall ha personal fest på Lördag för jobbet. Det skall bli roligt att få träffa arbetskamraterna utanför jobbet. Iallafall, idag tänker jag bara ta en liten tupplur, de som känner mig bra, vet att det inte blir en liten, utan en jätte lååång tupplur. Därför sätter jag upp några foton som jag tog för några veckor sedan. Njut.

Yawn. Today I´m tired. Went to sleep last night at 7 pm and got up at 03:30 am, and drove to work. Though I had a long night, I am still so terribly tired. It's Tuesday and I am already looking forward to the weekend. We will have a staff party on Saturday from work. It will be a pleasure to meet with colleagues outside work. Anyway, today I will just take a little nap, those who know me well, knows that there will not be a little, it will be a very looong nap. Therefore, I´ll put up some photos that. I took a few weeks ago. Enjoy.








Jacket is from Ellos press here, top and necklace is from Gina Tricot, jeans is from JC, shoes is from Duffy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar