söndag 25 oktober 2015

Noisy May

Har ni någon gång hört om märket Noisy May, inte jag. Jag hörde om det första gången igår, och jag blev kär på en gång.. Noisy May är som gjort för mig, dom sätter det där lilla extra på nästan varenda plagg. De flesta plaggen har enkla färger som svart, vit och grå. Färger som jag älskar. Jag vet, jag vet, jag vet, att klä sig i enkla färger kan bli tråkigt i längden, men det är svårt att bryta en trend man kört med i många år. Jag sätter ibland på mig lite ljusare och starkare färger, men det händer dock inte så ofta, tyvärr. Iallafall Noisy May är ett märke för mig. Ni kan hitta kläderna på olika sidor på internet, men jag föredrog Zalando. Här nedan hittar ni några smakprov.

Have you ever heard of the brand Noisy May, I have´nt. I heard about it the first time yesterday, and I fell in love at once.. Noisy May is made for me, they put a little extra on almost every garment. Most garments have simple colors like black, white and gray. Colors that I love. I know, I know, I know, to dress in simple colors can be boring in the long run, but it´s hard to break a trend that I have used for many years. I put sometimes on me a little brighter and stronger colors, but i does not happen that often, unfortunately. Anyway Noisy May is a brand for me. You can find clothes on different pages on the internet, but I preferred Zalando. Below you will find som samples.









 Press here to visit Zalando


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar