fredag 30 oktober 2015

Idol, Party, Relax






Idag är det Fredag igen, tack och lov. Det är sjukt hur fort tiden går. Bara en och en halv månad kvar till jul. Har ni börjat köpa nya festkläder som ni skall ha på julen? Jag köpte mina för en månad sedan, skönt att ha det undan. Imorgon skall vi ha från jobbet vår julfest, eller vi kallar det personalfest. Personalfest låter lite bättre att säga när vi är i slutet av Oktober. Jag köpte en liten kuvert väska idag. Märkte idag att jag bara har 2 stycken kuvert väskor, så jag tänkte att det var dags att köpa en liten snyggare och nyare väska till festen imorgon. Köpte den från köpcentret Citymarket, jag ni hörde rätt... Citymarket har bra med skor, men dom kan också ha fina väskor. Ta gärna en liten blick dit nästa gång ni handlar mat.
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen med Idol, det är country kväll idag. Om jag hinner så sätter jag upp resten av min outfit imorgon. Ni måste ju få se hur jag ser ut när jag far på fest. Ha en trevlig helg.

Today it is Friday again, thankfully. It´s sick how fast the time goes. Just one and a half month to go for Christmas. Have you begun to purchase new party clothes that you will wear on Christmas? I bought mine a month ago, nice to have it away. Tomorrow we have from work our Christmas party, or we call it the office party. Office party sounds a little better to say when we are at the end of October. I bought a small clutch bag today. I noticed that I only have 2 pieces of them, so I figured it was time to buy a little nicer and newer bag to the party tomorrow. Bought it from the mall Citymarket, yes you heard right... Citymarket have good shoes, but they also have beautiful bags. Please take a little glance there the next time you shop for food. 
Now I´ll just take it easy for the rest of the evening with Idol, it´s country evening today. If I have time I´ll put up the rest of my outfit tomorrow. You have to see how I look when I go to a party. Have a nice weekend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar